TILLBAKA


Jag har vart borta en stund, men jag har behövt det faktiskt.
Jag har rensat hjärnan på massa skit och blivit kvitt mina demoner heh.

Jag vill bara säga att jag är jävligt trött på folk som spelar offer
och bara vänder på skiten hela tiden
Låtsas vara en generös vän men sen bara kräver och kräver, jag orkar fan inte mer.. vi är som dag och natt det är nog dax och sluta umgås för snart kommer jag att explodera rejält.. du tycker att jag är taskig nu?
vänta och se du, det här är bara början.

Jag behöver inte flaska vänner..
det är dax för ändring ska fan rensa bort allt skit och leva ett fridfullt liv
är så jävla trött på cpskadadjävlafittorsomtyckersyndomsigsjälv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0