Resting day


Var ute igår det var ganska roligt men ändå ganska tråkigt
Så 50-50 typ eller något sånt.
Kom fram en kille till mig, ganska trevlig, ganska full(?)
Han sa att det första han tänkte på när han såg mig var
Ett rådjur betande på en äng full av liljor, det var ganska charmigt
Tyckte iaf jag, lite ovanligt. man får höra ganska ofta
Hej du är så snygg, så han ville väl komma på något
Så att jag skulle komma ihåg honom lite extra speciell sådär
Haha, så kan det gå!

Imorgon är det fredag, ska nog bara ta det lugnt då
Det är ju inflyttningsfest på lördag, ska väl spara mig
Fast om jag inte kan styra pengar så, får jag nog bara gå dit en stund
För jag har ingen lust och kolla på när alla andra är skit fulla
Får se, det kan bli hur som helst

Ska väl kolla lite på tv nu eller någon film
Kanske försöka sova, aja får se
Skriver väl sen om jag inte kan sova
Något taskig om någon jag stör mig på
Brukar bli så på natten.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0