Snart dax


Snart dax och sova kanske? kommer väl gå sådär.
Kom hem för ganska längesen, var jätte mysigt
Hon hade bakat eget bröd som var super gott
Så kollade vi på idol, hahah så jävla sjukt
Att det finns såna rikspuckon!
Sen efter det följde jag med en vän hem till hennes nya lägenhet
Hon har flyttat ihop med sin pojkvän, jätte fin lägenhet.
Kommer nog bli mysigt när dom kommer i ordning.
Inflyttningsfest på lördag, jävlar vad taggad jag är!
Vill bara kötta sönder, bli så jävla pissäckel full så jag inte vet vad jag heter.
Kissa ner mig, spy på någon, vara otrevlig, vara glad, vara lite fyllekåt heh
HELT ENKELT KÖTTAAAAAAAA SÖNDER ALLT OCH ALLA!!
PEPPEEEEEET PÅ DET SERIÖST!

och dig kommer jag skita fullständigt i.. jag har genomskådat dig.
du är bara en falsk liten jävla äcklig människa.. man ljuger inte för sina kompisar
snackar skit bakom ryggen.. håller undan sanningar som ändå kommer fram sen
jävla skitsnackare, spyr på människor som dig, alltså det bara växer som en
jävla bubbla, snart spricker jag.. men du vill ju aldrig lyssna.
så vänta bara snart kommer ADHD monstret inom mig att få ett jävla utbrott
och då kommer det nog inte bli kuuuuuuuul!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nicole

Go pulli igen! Håller med dig till hundra procent! Vi blidar en klubb på facebook fan. Super och dyngfulla på lördag och hatar hatar hatar. Nej men jag blir fakitkst lite ledsen i ögat när personen man tror på bara visar sig vara en ytlig jävla kletig halvrutten bajskorv..

2009-09-09 @ 12:36:56
URL: http://sspunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0